sovit hos bästavän

hejsan goingar!
Kom precis hem. Kom till bästavän & sov över där tills idag. Vi hade det supermysigt! Hade inte träffat henne på 1½ vecka för hon har varit på Åland med sin mamma, Isadora och sin pojkvän. Men dom kom hem igår. Hennes familj på hennes pappas sida är fortfarande på Åland & kommer hem på söndag.
Ska inte gå in på så värst mycket detaljer om vad jag och hon gjorde, haha!
Får kanske lite kritik då ;)
Världens finaste vän, jag älskar dig vännen!
klicka HÄÄÄÄR för att komma till hennes blogg, verkligen värd att läsa!

Kommentarer
Postat av: jonna

Ta bort exakt allting om mig och exakt alla bilder på oss!

Vill inte ha nåt med dig och göra mer. Du beter dig som en idiot.

Du behandlar mig som att jag inte är värd något, vår vänskap är över

2011-10-06 @ 02:44:50
URL: http://jonnanorberg.blogg.se/

Skriv din kommentar här Men var ALDRIG anonym:

What's your name?:
Kom ihåg mig?

What's your Email?: (publiceras ej)

Have you someone blog?:

write your comment here:

Trackback
RSS 2.0